ابوذر

خرید بک لینک

سخن را دو نيمه كن: نيمي در كار

آخرت و نيمي در طلب رزق حلال

قرار ده غير از اين دو، هر سخني

زيان دارد. مال را دو قسمت كن:

قسمتي در هزينه ي زندگي و قسمتي

به راه آخرت صرف كن، مخارج

دگر زيانبخش است.

ابوذر

+ نوشته شده در یکشنبه نهم تیر ۱۳۹۸ ساعت 0:31 توسط مسئول هيئت  | نظر بدهيد

رو هر بندش 1 دقیقه فکر کن...

 

1. می دونی چرا شیشه ی جلوی ماشین انقدر

 

 

بزرگه ولی آینه عقب

 

 

انقدر کوچیکه؟ چون گذشته به اندازه آینده

 

 

اهمیت نداره. بنابراین

 

همیشه به جلو نگاه کن و ادامه بده.

2. دوستی مثل یک کتابه. چند ثانیه طول می

 

 

کشه که آتیش بگیره

 

ولی سالها طول می کشه تا نوشته بشه.

3. تمام چیزها در زندگی موقتی هستند. اگر

 

 

خوب پیش میره ازش

 

لذت ببر، برای همیشه دوام نخواهند داشت. اگر

 

 

بد پیش میره نگران

 

نباش، برای همیشه دوام نخواهند داشت.

4. دوستهای قدیمی طلا هستند! دوستان جدید

 

 

الماس. اگر یک

 

الماس به دست آوردی طلا را فراموش نکن

 

 

چون برای نگه داشتن

 

الماس همیشه به پایه طلا نیاز داری.

5. اغلب وقتی امیدت رو از دست میدی و فکر

 

 

می کنی که این آخر

 

خطه، خدا از بالا بهت لبخند میزنه و میگه:

 

 

آرام باش عزیزم، این فقط

 

یک پیچه نه پایان.

6. وقتی خدا مشکلات تو رو حل میکنه تو به

 

 

توانایی های او ایمان

 

داری. وقتی خدا مشکلاتت رو حل نمیکنه او به

 

 

توانایی های تو ایمان

 

داره...!

 

+ نوشته شده در یکشنبه نهم تیر ۱۳۹۸ ساعت 0:26 توسط مسئول هيئت  | نظر بدهيد

پنج خصلت را رعايت كنيد: به قدر

احتياج به خدا عبادت كنيد، به مقدار

عمرتان از دنيا برگيريد، به اندازه ي

طاقتتان بر عذاب گناه كنيد، به

اندازه ي توقف در قبر توشه

برداريد، و به قدري كه مي خواهيد

در بهشت بمانيد براي آن كار كنيد.

شقيق بلخي

+ نوشته شده در یکشنبه نهم تیر ۱۳۹۸ ساعت 0:16 توسط مسئول هيئت  | نظر بدهيد

ده كس هميشه خوارند:

بدهكار، سخن چين، دروغگو،

حسود، عاشق، محتاج،

طمعكار، اسير، متهم، و

نادان.

افلاطون

+ نوشته شده در یکشنبه نهم تیر ۱۳۹۸ ساعت 0:12 توسط مسئول هيئت  | نظر بدهيد


از حضرت ابراهيم خليل پرسيدند: به چه سبب

خداوند ترا به دوستي


گرفت؟ فرمود: به سه علت: فرمان خدا را بر

دستور ديگران ترجيح دادم،


بر چيزي كه خدا كفايت كرده بود (مانند روزي) همت نگماشتم، (يعني
 
بيش از حد كفايت را نطلبيدم و دور حرامش

نگشتم) و هرگز بدون


مهمان غذا نخوردم.
 
 

+ نوشته شده در شنبه هشتم تیر ۱۳۹۸ ساعت 23:56 توسط مسئول هيئت  | نظر بدهيد

از ابن جمهور پرسيدند: در هنگام گرفتاري چه كردي؟ گفت: به

چهار چيز اعتماد كردم كه مطلب را آسان كرد، با خود گفتم:

1- قضا و قدر الهي چاره ندارد. 2- اگر صبر نكنم چه كنم؟

3- از اين بدتر هم ممكن است. 4- شايد فرج نزديك باشد.

بيانات بزرگان...

ما را در سایت بيانات بزرگان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 77 تاريخ: جمعه 21 شهريور 1399 ساعت: 3:03

صفحه بندی